## FORM:2 ##
Generelt om stævneansøgning:
1. Udfyld med så meget info som muligt `STÆVNEANSØGNING TREC DANMARK` og tryk send. Ansøgningen sendes automatisk til TREC DANMARK.
2. Skriv gerne om I vil have retur svar på JERES private mail hver gang en deltager tilmelder sig på Eventet.
3. Webmasteren ligger stævnet i kalenderen, samt opretter Eventet. Webmaster er pt. Camilla@trec.dk.
4. Hvis der skal ligges andre bilag op, f.eks. PDF-filer med info, oversigter på området, startlister, baneskitser mv. sendes det til Camilla@trec.dk.
5. Uploadet bilag omkring stævnet ligges både ind i Eventet og i kalenderen, i kalenderen under en mappe kaldet `Dokumenter til xxx` Hvis andet ønskes skriv til Webmaster.
6. Andre ønsker/kommunikation sker med Camilla@trec.dk, jeg skriver tilbage når Eventet er Online. Kig gerne igennem for fejl.
7. Resultater sendes efter stævnet til Camilla@trec.dk. Så bliver de offentliggjorte på TREC.dk
8. Jeg ser altid mine mails igennem 1 gang om dagen, dog er jeg morgenmenneske, derfor ser jeg ikke mails sendt sent. Lav derfor evt. en aftale hvis startlister mv. sendes sent aftenen før et Event. Jeg kan også være på ferie, så husk at være i god tid.
9. Afregning og udbetaling efter et stævne : Kontakt Kasseren i TREC Danmark.
Mvh. Camilla